INFLUENCER MARKETİNQİ

Əgər kimsə özü özünü tərif etsə, bu o qədər də yaxşı hal deyil. Amma başqasının sizdən müsbət danışması daha inandırıcı olar və nüfusunuzu artırar.

Azərbaycan dilində “təsir edən” mənasına gələn influencer ifadəsi hazırda reklam, xüsusən də dijital reklam dünyasında ən çox eşidilən sözlərdəndir. Reklamların sayı çoxaldıqca insanlar artıq məhsulun istehsal edildiyi şirkət tərəfindən paylaşılan fikirlərindən çox, başqalarının həmin məhsul, xidmət haqqında bildirdiyi rəylərə diqqət göstərməyə başladı. Bəs o “başqaları” hansı xüsusiyyətlərə sahib olur?

-İnanılan olurlar

-Yüksək sayda izləyiciləri olur

-Spesifik, yaxud oxşar sahələr ilə bağlı tövsiyələr, rəylər verirlər

-Sosial mediada aktiv olurlar

-Əsasən, ya bloqları, ya da vloqları olur

Bunlardan başqa da xeyli özəllik mövcuddur, fəqət artıq demək olar ki, influencer-lərə aid əsas faktorları sadaladıq.

Bloggerlərlə reklam edilməsi üçün artıq influencer marketinq strategiyası da hazırlanır. Məhsul, yaxud xidmətin reklamı üçün daha çox tanınmış bloggerlərə müraciət olunsa da, az sayda izləyicisi olub yenə də reklam təklifləri göndərilən influencerlər vardır. Bu da onların yaradığı kontentlərdən və sosial medialarını doğru idarə etməsindən qaynaqlanır

Şirkətlər artıq sadəcə öz səhifələrindən reklam etməməlidirlər. Elə strategiya yaradın ki, insanların tanıdığı, güvəndiyi məhşur simalar, sənətçilər, bloggerlər sizin xidmət və məhsuldan danışsın.

Bloggerlər çoxdur, hansılarının sizin məhsulunuz üçün daha effektiv olmasında reklam agentlikləri konsultasiya verir.

"Sharaf Media" partnyoru olan bir çox influencer var. Biz sizin şirkətə ən uyğun olanla şirkətiniz üçün effektiv reklam edə bilərik.

Əhməd Rəcəbli 19A
Khalili Plaza, Baki
+994 70 621 07 05
office@sharafmedia.az
info@sharafmedia.az