Loqo hazırlanması

Loqotiplərin hazırlanması

Loqo hazırlanması - biz sizə düşünülmüş, parlaq, mənalı və orijinal loqoların yaradılmasını təklif edirik. Loqotip şirkətin vizual baxımdan ən əsas elementidir. Adətən, şirkətlərdə loqo daimi olur, bunun üçündə loqo yaradılması xüsusi diqqət tələb edir. Siz öz loqonuzla fəxr etməlisiniz. Loqotip orijinal olmalı və şirkətin prinsipləri əks etdirməlidir.

Loqo hazırlanması sifarişi zamanı şirkətin fəaliyyət dairələri ilə yanaşı loqonun yaradıcılığı da əsas amillərdəndir. Çünki rənglər və zövqlər nə qədər müxtəlif olsa da, yanaşmalar eyni cür ola bilir. Bu da bəzən bəzi şirkətlərin loqolarının oxşar olması ilə nəticələnir. Loqonun hazırlanması zamanı daha geniş araşdırma və müxtəlif təkliflərin hazırlanması şirkəti təkrarçılıq etməkdən qoruyur.

Loqo hazırlanması

Loqo hazirlanmasi

Bəzən bir loqonun dəyişməsi şirkətlərə külli miqdarda zərər vurur. Ona görə də loqolar olduqca uzun müddət istifadə olunur. Bu isə loqo hazırlanması ilə məşğul olan şirkətlərin detallara incəliklərinə qədər fikir vermələrini əsaslandırır.

Loqoların yaradılması agentliyimizin əsas xidmətlərindəndir. Bütün müraciət edən şirkətlər üçün biz xüsusi diqqətlə loqonu hazırlayırıq. Bu iş nə qədər məsuliyyət tələb etsə də, nəticə o qədər qürur verici olur.

Loqo hazırlanması - düzgün loqo dizaynı sadəcə rənglər, formalar və hərflər dəsti deyil. Onun vəzifəsi sizi rəqiblərdən fərqləndirməkdir. Loqo brendinizin istehlakçı ilə əsas ünsiyyətidir. Görünür ki, bunlar ümumi həqiqətlərdir, lakin tez-tez bizim agentliyimiz öz müştəriləri üçün istinad şərtlərində səhv parametrlərlə üzləşir.
Loqo “nə edirsən?” sualına cavab deyil, tanınmaq üçün bir yoldur. Loqo daha çox brendinizin mahiyyətini əks etdirməli, onun ən xarakterik xüsusiyyətlərini vurğulamalıdır.

Brend üçün loqo hazırlanması bir neçə əsas addımlardan ibarətdir:

1.    Hazırlıq: Bu mərhələdə hədəf auditoriya, rəqiblər və brendin əsas xüsusiyyətləri daxil olmaqla bütün daxil edilmiş məlumatları dəqiqləşdirmək lazımdır.

2.    Eskizlərin yaradılması: Bütün istinadları və daxil edilmiş məlumatları öyrəndikdən sonra dizayner korporativ loqonun elementlərini yaratmağa başlayır.

3.    Loqonun ilk versiyalarının çəkilməsi.

4.    Yekun təftiş: Bu mərhələdə son düzəlişlər edilir.

5.    Loqo hazırlanması və yekun nəticənin təqdimatı.

 

Loqo hazirlanmasi

Loqo hazırlanması zamanı nələrə fikir verilməlidir

Təbii ki, yuxarda da saydıqlarımız loqo hazırlanması üçün bütün şərtlər olmasa da nəzərə alınması gərəkən ən önəmli şərtlərdən bir neçəsidir. Biz Sharaf Media olaraq sizə sizin imicinizi, unikallığınızı,  şüarınızı ən yaxşı şəkildə izah edəcək ağıllarda qalacaq loqolar təqdim etməyi təklif edirik. Artıq ağıllara qazınacaq loqo üçün düzgün adresi bilirsiniz.


Yadda saxlamaq lazımdır ki, yaxşı loqo brendin fəaliyyətini əks etdirməli, yaddaqalan olmalı və müxtəlif mediada yaxşı oxunmalıdır. Bu, qrupunuzun rəqiblər arasında seçilməsinə və hədəf auditoriyanızın diqqətini cəlb etməyə kömək edəcək.

Çox vaxt kiçik biznes loqoları satdıqları məhsul və ya xidməti hərfi şəkildə təsvir edir. Şirkətin əhatə dairəsini göstərmək ən bariz qərarlardan biridir. Və bunda səhv bir şey yoxdur, istehlakçı dərhal nədən bəhs etdiyini başa düşür. Bəs sənayenizdə təsvirlərin nə qədər səhv olduğunu başa düşmək vacibdir? Bu sual şəklin "banallığı" ilə bağlı deyil, loqotipinizin onun kimi digərləri arasında itməməsi ilə bağlıdır. İdeal olaraq, loqo hazırlanması yalnız müəyyən bir şəkil üzərində qura və onu yüksək keyfiyyətlə stilləşdirə bilərsiniz.

Sharaf Media
Baku, Azerbaijan, Azure Business Center, 10th floor
+994 70 491 07 07
+994 50 539 09 39
office@sharafmedia.az
info@sharafmedia.az
FacebookInstagramViberBehance