Marketinq agentliyi birlikdə işləyən təlim keçmiş şəxslərdən və ya marketoloqlardan ibarət komandadır. Müştərilərə təqdimat biznesin başlıca prioritetidir. Əgər mövcud reklam strategiyalarınız vasitəsilə müştəriləri cəlb etməkdə çətinlik çəkirsinizsə və ya marka tanınımlığını artırmaq istəyirsinizsə Sharaf media digital marketinq agentliyi ilə əlaqə saxlamağın vaxtıdır. Yeni məhsul və ya xidmətlərinizi tanıtmaq və loyal müştəriləri çoxaltmaq istəyirsinizsə, marketing agentliyi bunu yaxşı bacaracaq. Bundan əlavə, Sharaf Media axtarış motoru üçün məzmunun optimallaşdırılması (SEO xidmeti), klik başına ödəniş (PPC) reklamları, e-poçt marketinqi, veb sayt dizaynı və digər xidmətlərin həyata keçirilməsində biznesinizə köməklik göstərəcək.
Rəqəmsal marketinq xidmətləri Google və digər platformalar vasitəsilə reklamların yaradılması və idarə edilməsi prosesləri daxildir. Bu kateqoriyaya aid olan PPC reklamları ödənişli reklamlardır. Marketinq agentliyi vasitəsilə digital dünyada öz mövqeyinizi möhkəmləndirə biləcəksiniz.
Marketinq agentliyi mal və xidmətlərin reklamı və təşviqi ilə məşğul olan bir şirkətdir. Marketinq agentlikləri geniş fəaliyyət spektrinə malik ola bilər və ya yüksək ixtisaslaşmış ola bilər. Rəqəmsal agentliklər müştəriləri onlayn cəlb etməklə məşğuldurlar.
İlk növbədə, agentliklər göstərdikləri xidmətlərin çeşidinə görə növlərə bölünür:
Daha maraqlı təsnifat ixtisasa görədir.
Hərtərəfli digital marketinq agentliyi
İnteqrasiya edilmiş İnternet marketinqi, layihə üçün xüsusi olaraq hazırlanmış marketinq strategiyası ilə birləşdirilən bir neçə reklam kanalından istifadə etməklə təşviqatdır.
1. Rəqəmsal agentliklər. Bunlar internet təşviqi üzrə mütəxəssislərdir. Veb saytı tanıtmaq, sosial şəbəkələrdən istifadəçiləri cəlb etmək və ya sadəcə olaraq şəbəkədə reklam yerləşdirmək lazım olduqda onlara müraciət edə bilərsiniz. Bir qayda olaraq, onlar SEO, SMM, vebsaytların hazırlanması, vebsaytın yenidən dizaynı, kontekstli reklam, banner və displey reklam kampaniyaları və s.
2. Kreativ agentlik - yaradıcılıq və yaradıcılıqla bağlı hər şeyi edirlər. Niyə onlarla əlaqə saxlayın? Əgər korporativ şəxsiyyət və ya loqo hazırlamaq lazımdırsa, brendinq və rebrendinq həyata keçirin və ya qeyri-adi reklam materialları hazırlayın. Məsələn, video reklamı inkişaf etdirmək üçün onlara gələ bilərsiniz. Mütəxəssislər yaradıcılıq konsepsiyasını tərtib edəcək və əsaslandıracaq, ssenari yazacaq və çəkiliş qrupu üçün ətraflı texniki şərt formalaşdıracaq.
3. Media agentlikləri. Bunlar, bir qayda olaraq, mediada reklam yerləşdirən iri şirkətlərdir. Onlar hansı xidmətləri göstərirlər? İlk növbədə, bu, geniş auditoriyaya malik media (televiziya, çap mediası, radio, açıq reklam və s.) üçün reklamın hazırlanması və yayılmasıdır. Belə agentliklərin əsas üstünlüyü materialların yerləşdirilməsinin daha sərfəli qiymətidir. Bir qayda olaraq, bir çox media qurumları ilə əməkdaşlıq edirlər ki, bu da filial proqramı vasitəsilə onlara reklamda endirimlər edir.
4. Marketinq tədqiqatı agentlikləri. Adından da göründüyü kimi burada mütəxəssis analitiklər çalışır. Yeni inkişaf yolları axtardığınız zaman və ya səlahiyyətli biznes strategiyası yaratmaq üçün kifayət qədər məlumatınızın olmadığını hiss etdiyiniz zaman onlara müraciət edə bilərsiniz. Bir qayda olaraq, belə agentliklərin müştəriləri iri və orta biznesin nümayəndələridir. Bu, tədqiqatın nisbətən yüksək qiyməti ilə bağlıdır. Hansı xidmətləri sifariş edə bilərəm? Bunlar müxtəlif auditlər, bazar və niş araşdırmaları, istehlakçı araşdırmaları, o cümlədən fokus qrupları, sorğular və müsahibələr, həmçinin biznesin özü və işçilərin fəaliyyəti ilə bağlı araşdırmalardır. Beləliklə, biznesinizin ehtiyac duyduğu hər şeyi onlardan öyrənə bilərsiniz.
5. PR agentlikləri. Onlar brendin istehlakçıların gözündə reputasiyası və imicinə aid olan hər şeylə, eləcə də ictimaiyyətlə əlaqələrlə məşğul olurlar. Onların təqdim etdiyi xidmətlər kifayət qədər bahadır, ona görə də böyük şirkətlər çox vaxt onlara müraciət edirlər. PR agentliyi nə edir? İlk növbədə mövcud vəziyyətin təhlili aparılır və kommunikasiya strategiyası hazırlanır. Bundan sonra mətbuat və fikir liderləri ilə əlaqələr qurulur. Sonra vəziyyət müştərinin işinin xüsusiyyətlərindən asılı olaraq fərdi olaraq inkişaf edir. Bir qayda olaraq, hədəf auditoriya arasında şirkət haqqında müəyyən rəy formalaşdırmaq, tanınma və sədaqəti artırmaq, həmçinin bütün neqativləri "susdurmaq" üçün nəzərdə tutulmuş unikal PR layihələri hazırlanır.
6. BTL agentlikləri. BTL (alt xətt) müştəri ilə dolayı ünsiyyətdir. Məsələn, bunlar müsabiqələr, tanıtım tədbirləri, sərgilər və digər sənaye tədbirləri, həmçinin vərəqələr və bukletlər ola bilər. BTL agentlikləri hansı xidmətləri göstərir? Promosyonların və tədbirlərin təşkili ilə bağlı bütün işləri öz üzərinə götürürlər. Məsələn, vərəqələr yaymaq və ya dequstasiya keçirmək və işlərini təşkil etmək üçün promouterləri cəlb edirlər. Həmçinin, onlar bir tədbir təşkil edə, onun keçirilməsi üçün ssenari hazırlaya, işçi heyəti, binalar, aparıcılar və s. Hər bir tədbir üçün müştərinin istəyi ilə brend stendlər, suvenirlər, promouter formaları hazırlaya və binaları brend üslubunda bəzəyə bilər.
7. Outdoor reklam agentlikləri. Burada hər şey adından irəli gəlir.
SEO vasitəsilə reklam ödənişi xərcləri çəkmədən, orqanik yollarla axtarış kateqoriyasında ön sıralarda yer alacaqsınız. Sharaf Media digital marketinq agentliyinin təcrübəli SEO mütəxəssisləri bu mövzuda sizə köməklik göstərəcək.
SMM (Sosial Media Marketinq) dedikdə isə buraya sosial media postlarının hazırlanması, LinkedIn, Facebook, Instagram və sair kimi kanallar vasitəsilə sosial media varlığınızı və müştəri trafikinizi idarə etmək daxildir. SMM-lər həmçinin biznesiniz üçün yeni sosial media strategiyaları müəyyən edə bilirlər.
Sosial media strategiyasının müəyyən edilməsi dedikdə, şirkətinizin keçmiş və cari kampaniyalarını və nəticələrini təhlil etmək, satışları artırmaq üçün yeni yollar planlaşdırmaq nəzərdə tutulur. Marketinq agentliyimiz sosial mediada markanızı inkişaf etdirmək üçün geniş SMM komandasına sahibdir.
Marketinq agentliyində yer alan digər sahə isə kopirayterlikdir. Kopirayter marketinq və tanıtım materiallarında istifadə olunan mətnin və ya surətin yazılmasına cavabdeh olan peşəkar yazıçıdır. Bizneslər bazarlarını genişləndirmək, potensial müştərilərlə əlaqə qurmaq üçün kopirayter vacib rol oynayır.
Marketinq agentliyi funksiyalarını əksəriyyətini üç əsas kateqoriyaya bölmək olar:
1. Biznes məqsədlərinizə uyğun marketinq imkanlarının müəyyən edilməsi
2. Marketinq strategiyalarının həyata keçirilməsi
3. Marketinq strategiyaları və taktikalarının performansının ölçülməsi və təhlili
Sharaf Media marketinq agentliyi nail olmaq istədiyiniz bütün marketinq məqsədləri, strategiyaları və taktikaları ilə sizə kömək edəcək müxtəlif ekspertlərdən ibarət komanda işə götürür. Çünki hədəflərinizə yalnız bir marketinq taktikası ilə nail olmaq mümkün deyil.
Biznesinizə yeni müştərilər cəlb etmək: İlk addımlardan biri hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirmək və onları şirkətinizə yönəltməyin yollarını tapmaqdır. Marketinq agentliyi müştəriləri cəlb etmək üçün strategiyalar hazırlayır, biznes məqsədlərini və hədəf auditoriyanızı müəyyən edir.
Planlama: Yeni media yaratmaq və mövcud medianızı optimallaşdırmaq üçün planlar hazırlamaqla agentliklər materiallarınızın lazımi kanallarda paylaşılmasını təmin edir.
İctimai əlaqələr: Cəmiyyətin gözündə şirkətinizin imici vacibdir. Agentlik ictimaiyyətlə əlaqələr tədbirlərini və kommunikasiyaları idarə etməyə və planlaşdırmağa kömək edə bilər.
Rəqin analizi: Agentliyimiz bazar araşdırması edərək, rəqiblərinizi müəyyənləşdirir və yeni marketinq strategiyası müəyyənləşdirir.
Rəqəmsal mövcudluq: Günümüzdə rəqəmsal dünyanın gücü danılmazdır.Məhz bu səbəbdən rəqəmsal sferada mövcudluq vacibdir. Sharaf Media digital marketinq agentliyi rəqəmsal sferada marka imicinizi formalaşdıracaq.
Hədəf auditoriya: Siz müştərilərinizi tanısanız da, agentliklər hədəf kütlə haqqında geniş biliyə malikdirlər. Agentliyimiz cari müştəri profilinizi təhlil etməklə bazarı hədəfləmək üçün effektiv üsullar təklif edir.
Büdcəyə qənaət: Doğru müştəriləri hədəf almaqla gəlir və xərcləriniz tənzimlənəcək. Daha az reklam xərcləri ilə daha çox müştəri və yeni satışlar əldə edəcəksiniz.
Yaradıcı və peşəkar perspektiv: Bəzən sizə lazım olan tək şey ikinci baxışdır. Geniş təcrübəyə malik olan agentliyimiz fərqli sahələr üzrə bir çox müştəri ilə işləmişdir və cari strategiyalarınızı necə təkmilləşdirəcəyinizə dair yüksək təcrübəyə malikdir.
Bəs güvənilir marketinq agentliyi necə tapmaq olar?
Agentliklər ilə işləyərkən, siz göz oxşayan, sərfəli və gəlir gətirən yeni reklamların necə yaradılmasına dair perspektivlər əldə edə bilərsiniz.
Sharaf Media reklam agentliyi bir çox tanınmış marka ilə əməkdaşlıq edərək, sonsuz sayda uğura imza atmışdır. Agentliyimizə müraciət edərək, sizə lazım olan bütün reklam xidmətlərindən yararlana bilərsiniz.