LinkedIn-də reklam

LinkedIn-də reklam: Əsas aspektlər və məqsədlər

1. LinkedIn-in peşəkar sosial şəbəkə kimi tərifi

LinkedIn peşəkar əlaqələr, təcrübə mübadiləsi və iş imkanları tapmaq üçün platformadır. O, müxtəlif sənaye sahələrinin mütəxəssislərini bir araya gətirir və bizneslərin peşəkar auditoriya ilə qarşılıqlı əlaqədə olması üçün ideal yerdir.

2. LinkedIn reklamının biznes üçün əhəmiyyəti

• Brend şüurunu artırın: LinkedIn-də reklam brendlərin peşəkarlar arasında daha çox görünməsinə kömək edir.

• Vebsayt Ziyarətçilərinin Cəlb edilməsi: Reklam istifadəçiləri sizin haqqınızda daha çox öyrənə biləcəkləri vebsaytınıza yönəldə bilər.

• Auditoriyanın cəlb edilməsi: Reklam kampaniyaları şərhlər və bəyənmələr vasitəsilə auditoriyanızla dialoqa təkan verə bilər.

• Aparıcı Nəsil: LinkedIn potensial müştərilərin kontaktlarını toplamaq üçün əla yerdir.

• Vebsaytın çevrilməsi: Reklamlar saytınızda forma doldurmaq və ya alış-veriş etmək kimi xüsusi hərəkətlərə səbəb ola bilər.

3. LinkedIn-də hədəf auditoriya: Onu necə müəyyən etmək və hədəfləndirmək olar

 

LinkedIn reklam

LinkedIn-də uğurla reklam etmək üçün hədəf auditoriyanızı dəqiq müəyyənləşdirməlisiniz.

Budur bəzi addımlar:

1. Hədəfləşdirmə seçimlərindən istifadə edin:

İş Başlıqları: Reklamınıza ən uyğun olan iş adlarını seçin. Məsələn, menecerlər, direktorlar, mütəxəssislər.

Sənayelər: Sizi maraqlandıran sahələri göstərin (İT, marketinq, maliyyə və s.).

Bacarıqlar: Reklamları xüsusi bacarıqları olan istifadəçilər üçün hədəfləyin (məsələn, SEO, analitika, proqramlaşdırma).

Şirkətlər: Həmin təşkilatların işçilərinə çatmaq üçün xüsusi şirkətləri seçin.

2. Coğrafi hədəfləmə:

Reklamları göstərmək istədiyiniz ölkəni, şəhəri və ya bölgəni müəyyənləşdirin.

3. LinkedIn-də reklam formatları:

Bannerlər: Xəbər lentinizdə yerləşdirilə bilən mətni olan vizual cəlbedici şəkillər.

Mətn Reklamları: Başlıq və təsviri olan düz mətn.

Sponsorlu yazılar: İstifadəçi lentində müntəzəm yazılar şəklində reklam.

Video reklam: Xəbər lentində və ya şirkət səhifələrində yerləşdirilə bilən videolar.

 

Hədəfləmə sizə ən effektiv şəkildə düzgün auditoriyaya çatmağa və LinkedIn reklamı ilə uğur qazanmağa kömək edəcək.

LinkedIn təkcə peşəkar şəbəkələşmə və iş axtarışları üçün platforma deyil, həm də məhsul və xidmətlərinizi tanıtmaq üçün əla yerdir. Bunu edə biləcəyiniz bir neçə yol var:

Şirkət yaratmaq və profili doldurmaq:

Şirkətiniz, məhsullarınız və xidmətləriniz haqqında ətraflı məlumat əlavə edin. Bu, hədəf auditoriyanı maraqlandırmağa kömək edəcəkdir.

Nəşr məzmunu:

Maraqlı və unikal məzmun yaradın. İzləyiciləriniz üçün faydalı olacaq məqalələr, xəbərlər, məhsul icmalları və digər materialları dərc edin.

Qruplarda ünsiyyət:

Sənayenizlə əlaqəli qruplara qoşulun və üzvlərlə aktiv şəkildə əlaqə saxlayın. Bu, markanızın görünməsini artırmağa kömək edəcək.

Öz qruplarınızı yaratmaq:

Məhsullarınızı və xidmətlərinizi müzakirə etmək üçün qrup yaradaraq öz auditoriyanızı yaradın.

LinkedIn-də ödənişli təqdimat:

Platformada reklam yerləşdirin. Bu, bannerlər, mətn reklamları, sponsorlu yazılar və ya video reklamlar ola bilər.

LinkedIn Retargeting istifadə edin:

Məhsullarınıza artıq maraq göstərən və ya veb saytınızı ziyarət edənlərlə əlaqə saxlayın.

Xüsusi mütəxəssislərlə əlaqə saxlayın:

Məhsullarınızla maraqlana biləcək peşəkarları tapmaq üçün axtarış vasitələrindən istifadə edin.

Unikal məzmunu təbliğ edin:

Eksklüziv materialları, promosyonları və endirimləri paylaşın.

LinkedIn, xüsusilə B2B seqmentində tanıtım üçün güclü bir vasitədir. Məhsullarınızı tanıtmaq üçün istifadə etmək fürsətini qaçırmayın!

LinkedIn Reklam Strategiyası

1. Büdcənin müəyyən edilməsi:

 Reklam kampaniyasına başlamazdan əvvəl, reklama nə qədər pul xərcləməyə hazır olduğunuzu müəyyənləşdirin. Gündəlik və ya ümumi büdcə təyin edin.

2. Mərc üsulunun seçilməsi:

 CPM (Millə Dəyər): 1000 reklam nümayişi üçün ödəniş.

 CPC (Cost Per Click): Reklama hər klik üçün ödəniş.

 Təkmil CPC: Maksimum səmərəlilik üçün avtomatik təklif optimallaşdırılması.

3. Auditoriya qurmaq:

 Reklamınızın kimə göstəriləcəyini müəyyənləşdirin. Hədəfləşdirmə seçimlərini seçin: iş adları, sənayelər, bacarıqlar, şirkətlər.

Reklamın effektivlik göstəriciləri:

 CTR (Click-Through Rate): Reklama klik edən istifadəçilərin faizi.

 Dönüşümlər: Neçə istifadəçinin hədəf əməliyyatı yerinə yetirdiyini ölçür (məsələn, formanı doldurmaq və ya alış-veriş etmək).

 Klik başına xərc: Reklama bir klikin orta qiyməti.

 

LinkedIn reklam hədəflənməsi müəyyən bir auditoriyaya çatmaq üçün reklam kampaniyalarının qurulması prosesidir. Bu platformada hədəflənmənin bəzi əsas aspektləri bunlardır:

Coğrafi hədəfləmə:

Reklam göstərmək istədiyiniz ölkəni və ya şəhəri seçin.

Şirkət tərəfindən hədəfləmə:

Doğru auditoriyaya çatmaq üçün xüsusi şirkətlərin və ya sənayelərin seçilməsi.

Vəzifə üzrə hədəfləmə:

Hədəf vəzifələrin müəyyən edilməsi (məsələn, menecerlər, direktorlar, mütəxəssislər).

Təhsil üzrə hədəfləmə:

Reklamın universitet məzunlarına və ya müəyyən təhsilli mütəxəssislərə yönəldilməsi.

Maraqlara görə hədəfləmə:

Müəyyən mövzularla maraqlanan insanlara reklam göstərmək üçün maraqları göstərin.

Şirkətlərin siyahısı üzrə hədəfləmə:

Reklamın konkret şirkətlərin işçilərinə yönəldilməsi.

İş təcrübəsi ilə hədəfləmə:

İş təcrübəsinə əsaslanan tamaşaçı seçimi (məsələn, müəyyən sayda illik təcrübə).

Bacarıqlara görə hədəfləmə:

Xüsusi bacarıqları olan istifadəçilər üçün reklamı hədəfləyin.

Qruplar və maraqlar üzrə hədəfləmə:

Müəyyən qruplara aid olan və ya müəyyən mövzularla maraqlanan insanlara reklam göstərin.

Dilə görə hədəfləmə:

Dil üstünlükləri əsasında auditoriya seçimi.

 

LinkedIn-də reklam üçün niyə Sharaf Media reklam agentliyini seçməlisiniz?

Reklam agentliyi Sharaf Media LinkedIn-də uğurlu reklam üçün etibarlı tərəfdaşdır. Bizimlə əlaqə saxlamağınızın bir neçə səbəbi var:

1. LinkedIn Ekspertizası:

 Sharaf Media LinkedIn reklamında ixtisaslaşmışdır. Komandamız bu platformanın xüsusiyyətlərini dərindən dərk edir və hədəf auditoriyaya effektiv şəkildə necə çatmağı bilir.

2. Fərdi yanaşma:

 Agentlik strategiyanı biznes məqsədlərinizə uyğunlaşdırır. Biz sənayenizi, büdcənizi və gözləntilərinizi nəzərə alırıq.

3. Kampaniyanın optimallaşdırılması:

 Sharaf Media nəticələri izləyir və maksimum effektivlik üçün kampaniyaları optimallaşdırır. CTR, dönüşüm və klik başına xərc kimi göstəriciləri daim təhlil edirik.

4. Uğurlu halların nümunələri:

o Agentlik öz təcrübəsini və uğurlu kampaniyalarını LinkedIn-də paylaşa bilər. Bu, hansı nəticələrə nail ola biləcəyinizi görməyə kömək edəcək.

5. Qənaət edilən vaxt və resurslar:

 Peşəkarlara müraciət etmək sizə reklamın qurulmasına və təhlilinə deyil, işinizə diqqət yetirməyə imkan verəcək.

Sharaf Media-nı seçməklə siz LinkedIn-də keyfiyyətli reklam alacaqsınız və pulunuz üçün ən çox qazanc əldə edəcəksiniz.

Sharaf Media
Baku, Azerbaijan, Azure Business Center, 10th floor
+994 70 491 07 07
+994 50 539 09 39
office@sharafmedia.az
info@sharafmedia.az
FacebookInstagramViberBehance