Azərbaycanda 2024-cü ildə Google-da SEO xidməti niyə sizə lazımdır

SEO (Search Engine Optimization) Google kimi axtarış sistemlərində onun görünürlüyünü və sıralamasını artırmaq üçün vebsaytın optimallaşdırılması prosesidir. SEO texniki, məzmun və səhifədənkənar optimallaşdırma kimi müxtəlif aspektləri, həmçinin rəqiblərin, açar sözlərin və istifadəçi davranışının təhlilini ehtiva edir.

SEO xidmətləri veb saytınıza trafik, potensial və satış cəlb etməyin ən vacib və təsirli yollarından biridir. Xüsusilə Azərbaycanda internet istifadəçilərinin məlumat, mal və xidmət axtarışı üçün Google-dan aktiv istifadə etdiyi. StatCounter-in məlumatına görə, 2023-cü ilin sonunda Google-un Azərbaycanda axtarış sistemləri bazarındakı payı 90%-dən çoxdur.

Bununla belə, SEO hələ də dayanmır, lakin daim dəyişir və inkişaf edir. Google istifadəçilər üçün axtarış nəticələrinin keyfiyyətini və uyğunluğunu artırmaq üçün mütəmadi olaraq alqoritmlərini və sıralama meyarlarını yeniləyir. Bundan əlavə, Google səsli axtarış, mobil indeks, fraqmentlər, xəritələr, şəkillər və s. kimi yeni funksiyalar və funksionallıqlar təqdim edir.

Odur ki, 2024-cü ildə Azərbaycanda Google SEO-da uğur qazanmaq üçün axtarış sənayesindəki ən son tendensiyaları və dəyişiklikləri izləməli, strategiya və taktikanızı buna uyğun uyğunlaşdırmalısınız. Bu yazıda Azərbaycanda 2024-cü ildə Google SEO-ya nə üçün ehtiyacınız olduğunu və veb saytınızı optimallaşdırarkən hansı amilləri nəzərə almalı olduğunuzu izah edəcəyik.

SEO xidmeti 2024

 

2024-cü ildə Google-da SEO-nun Azərbaycanda hansı üstünlükləri var?

Azərbaycanda 2024-cü ildə Google-da SEO sizə onlayn mövcudluğunuzu, rəqabət qabiliyyətinizi və gəlirliliyinizi artırmağa kömək edəcək bir çox üstünlüklər verir. Onlardan bəzilərini təqdim edirik:

• Veb saytınıza daha çox üzvi trafik əldə edirsiniz. Üzvi trafik reklam üçün ödəniş etmədən axtarış motorlarından veb saytınıza gələn trafikdir. Üzvi trafik ən qiymətli və yüksək keyfiyyətli trafikdir, çünki o, təklif etdiyinizi axtaran maraqlı və hədəflənmiş istifadəçilərdən ibarətdir. BrightEdge-ə görə, üzvi trafik orta hesabla bütün veb sayt trafikinin 50% -dən çoxunu təşkil edir.

• Görünüşünüzü və etibarınızı artırırsınız. SEO mövzunuz, məhsulunuz və ya xidmətinizlə əlaqəli açar sözlər və sorğular üçün Google axtarış nəticələrinin zirvəsinə çıxmağınıza kömək edir. Bu, istifadəçilərin saytınızı görmək, üzərinə klikləmək və təklifinizi yoxlamaq şansını artırır. Bu, həmçinin Google keyfiyyət və etibarlılıqla əlaqəli olduğu üçün markanıza inam və sədaqəti artırır.

• Siz dönüşüm və gəlirinizi yaxşılaşdırırsınız. SEO yalnız veb saytınıza trafik cəlb etmir, həm də onları həqiqi müştərilərə və müştərilərə çevirməyə kömək edir. SEO istifadəçilərin niyyətini və ehtiyaclarını nəzərə alır və onlara suallarına cavab verən və problemlərini həll edən müvafiq və faydalı məzmun təqdim edir. SEO həmçinin istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və ziyarətçiləri saytınızda saxlamaq üçün veb saytınızı istifadəyə yararlılıq, sürət, daşınma və təhlükəsizlik baxımından optimallaşdırır. Bütün bunlar veb saytınızdan artan dönüşüm və gəlirə gətirib çıxarır.

• Rəqabət üstünlüyü qazanırsınız. SEO sizə eyni şeyi və ya təklif etdiyinizə bənzər bir şeyi təklif edən digər saytların izdihamından fərqlənməyə imkan verir. SEO unikal dəyərlərinizi və üstünlüklərinizi nümayiş etdirməyə, həmçinin öz sahənizdə təcrübənizi və etibarlılığınızı sübut etməyə kömək edir. Beləliklə, hədəf auditoriyanızın diqqətini və marağını cəlb edə və saxlaya bilərsiniz və onları rəqiblərinizdən daha çox sizi seçə bilərsiniz.

 

Azərbaycanda 2024-cü ildə Google SEO-ya hansı amillər təsir edir?

2024-cü ildə Azərbaycanda Google SEO Google-un vebsaytınızı necə qiymətləndirdiyinə və sıralamasına təsir edən bir çox amillərdən asılıdır. Veb saytınızı optimallaşdırarkən nəzərə almalı olduğunuz bəziləri bunlardır:

• Açar sözlər. Açar sözlər, istifadəçilərin axtardıqlarını tapmaq üçün Google-un axtarış çubuğuna daxil etdikləri söz və ifadələrdir. Açar sözlər SEO-nun əsasını təşkil edir, çünki onlar saytınızın mövzusunu və məqsədini, həmçinin saytınızla istifadəçilərin istədikləri arasında uyğunluğu müəyyən edir. Nişinizi, məqsədinizi və auditoriyanızı əks etdirən, həmçinin kifayət qədər axtarış həcminə və aşağı rəqabətə malik açar sözləri araşdırıb seçməlisiniz. Siz həmçinin Google-a saytınızın nə haqqında olduğunu söyləmək üçün məzmununuzda, başlıqlarınızda, meta teqlərinizdə, URL-lərdə və digər yerlərdə açar sözlərdən düzgün istifadə etməlisiniz.

• Məzmun. Məzmun veb saytınızda ziyarətçilərinizə təklif etdiyiniz şeydir, mətn, şəkillər, video, audio və s.

• Saytın strukturu. Sayt strukturu istifadəçilər və axtarış motorları üçün ardıcıllığı, istifadəyə yararlılığı və əlçatanlığı təmin etmək üçün səhifələrinizi saytınızda necə təşkil etdiyiniz və əlaqələndirdiyinizdir. Sayt strukturu Google-un saytınızı necə taramasına, indeksləşdirməsinə və anlamasına, həmçinin istifadəçilərin saytınızı necə tapıb naviqasiya etməsinə təsir göstərir. Mövzunuzu və məqsədinizi əks etdirən aydın və sadə sayt iyerarxiyası yaratmalı və saytınızın naviqasiyasını və istifadəsini yaxşılaşdırmaq üçün məlumatlandırıcı və optimallaşdırılmış URL-lər, başlıqlar, menyular, çörək qırıntıları və sayt xəritəsindən istifadə etməlisiniz.

• Mobil optimallaşdırma. Mobil optimallaşdırma internetə daxil olmaq üçün getdikcə daha çox istifadə edilən smartfon və planşet kimi mobil cihazlara veb saytınızın uyğunlaşdırılması prosesidir. Google mobil indeksə keçdiyi üçün Azərbaycanda 2024-cü ildə Google SEO üçün mobil optimallaşdırma vacibdir, bu isə o deməkdir ki, Google sıralama və SERP-lər üçün masaüstü versiyadan daha çox veb saytınızın mobil versiyasından istifadə edir. Saytınızın bütün ekran tiplərində və ölçülərində düzgün göstərilməsini və işləməsini, həmçinin xüsusi mobil davranışı və istifadəçi gözləntilərini nəzərə almasını təmin etməlisiniz. Saytınızın mobil cihazlarda yüklənməsini və baxılmasını daha sürətli və asanlaşdırmaq üçün cavab verən dizayn, Sürətləndirilmiş Mobil Səhifələr (AMP), tənbəl yükləmə, sıxılma və keşləmədən də istifadə etməlisiniz.

• Yükləmə sürəti. Yükləmə sürəti saytınızın tam yüklənməsi və istifadəçinin cihazında göstərilməsi üçün tələb olunan vaxtdır. Yükləmə sürəti Azərbaycanda 2024-cü ildə Google SEO-ya təsir edən əsas amillərdən biridir, çünki Google sıralama və emissiya zamanı, həmçinin keyfiyyət və istifadəçi məmnuniyyətini müəyyən edərkən bunu nəzərə alır. Saytınızın 3 saniyədən çox olmayan müddətdə yüklənməsini hədəfləməlisiniz, çünki araşdırmalar göstərir ki, yüklənməsi daha uzun sürərsə, əksər istifadəçilər saytı tərk edəcəklər. Veb saytınızın yükləmə sürətini ölçmək və təkmilləşdirmək üçün müxtəlif üsul və vasitələrdən istifadə etməlisiniz, məsələn, audit, sıxılma, optimallaşdırma, minimuma endirmə, keşləmə və s.

Nəticə

Azərbaycanda 2024-cü ildə Google-da SEO internetdə uğurlu və gəlirli olmaq istəyən hər bir vebsayt üçün mütləqdir. SEO, hədəf auditoriyanızın diqqətini və marağını cəlb etməyə və saxlamağa, Google axtarış nəticələrində görünmə qabiliyyətinizi və reytinqinizi artırmağa kömək edir. SEO həmçinin görmə qabiliyyətinizi və nüfuzunuzu yaxşılaşdırmaqla yanaşı, dönüşümlərinizi və gəlirinizi artırmağa kömək edir. SEO həm də sizə sizinlə eyni şeyi və ya buna bənzər bir şeyi təklif edən digər saytların kütləsindən fərqlənməyə imkan verən rəqabət üstünlüyü verir.

Bununla belə, 2024-cü ildə Azərbaycanda Google SEO-da uğur qazanmaq üçün axtarış sənayesindəki ən son tendensiyaları və dəyişiklikləri izləməli, strategiya və taktikanızı buna uyğun uyğunlaşdırmalısınız. 2024-cü ildə Azərbaycanda Google SEO-ya təsir edən açar sözlər, məzmun, sayt strukturu, mobil optimallaşdırma, yükləmə sürəti və s. kimi müxtəlif amilləri nəzərə almalısınız. Siz həmçinin bu amilləri ölçmək və təkmilləşdirmək üçün müxtəlif üsul və vasitələrdən istifadə etməli, həmçinin SEO-nun nəticələrini və effektivliyini izləməli və təhlil etməlisiniz.

Azərbaycanda 2024-cü ildə Google SEO-nun necə ediləcəyi haqqında daha çox bilmək istəyirsinizsə və ya bu məsələ ilə bağlı peşəkar yardım və məsləhətə ehtiyacınız varsa, o zaman bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Biz Azərbaycanda Google üçün vebsaytların optimallaşdırılması üzrə ixtisaslaşmış SEO agentliyiyik. Məqsədlərinizə və məqsədlərinizə çatmağınıza kömək edəcək bu sahədə geniş təcrübə və biliyə, həmçinin müasir texnologiyalara və resurslara sahibik. Biz sizə audit, araşdırma, planlaşdırma, həyata keçirmə, monitorinq, hesabat və dəstək kimi SEO xidmətlərinin tam spektrini təklif edirik. Biz sizə işimizin yüksək keyfiyyətinə, səmərəliliyinə və effektivliyinə, həmçinin hər bir müştəriyə fərdi və loyal yanaşmaya zəmanət veririk.

SEO xidməti təklifimizlə maraqlanırsınızsa və ya hər hansı sualınız və ya istəkləriniz varsa, telefon, e-poçt və ya veb saytımız vasitəsilə bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Sharaf Media sizinlə işləməkdən və vebsaytınızı Google-da daha yaxşı və daha uğurlu etməyə kömək etməkdən məmnun olacaq. Diqqətiniz üçün təşəkkür!

Baku, Azerbaijan, Azure Business Center, 10th floor
+994 70 491 07 07
+994 70 621 07 05
office@sharafmedia.az
info@sharafmedia.az