SHARAF MEDIA, REKLAM, REKLAM AGENTLİKLƏRİ, REKLAMLAR
Reklam məhsul və ya xidmətin istifadəçiləri ilə əlaqə vasitəsidir. Reklamlar göndərənlər tərəfindən ödənilən və İngiltərənin Reklam Dərnəyi tərəfindən müəyyənləşdirildiyi kimi onları qəbul edən insanları məlumatlandırmaq və ya təsir etmək məqsədi daşıyan mesajlardır. Reklam agentlikləri bu missiyanı bilavasitə icra edir.
İnsanlar bundan xəbərsiz olsalar da, reklam həmişə mövcuddur. Hazırda reklam agentlikləri reklam mesajını çatdırmaq üçün hər cür mediadan istifadə edir. Bunu
Mətbuat;
Birbaşa satış;
Yığım;
Poçt;
Müsabiqə;
Sponsorluq;
Afişa;
Geyim;
Hadisə;
Rənglər;
Səslər və hətta insanlar vasitəsilə edir.
Reklam sənayesi reklam verən şirkətlərdən, reklam agentliklərdən, reklamları daşıyan mediadan, marka menecerləri, tədqiqatçılar, yaradıcı rəhbərlər və dizaynerlər və.s kimi bir çox insandan ibarətdir. Özünü və ya məhsullarını reklam etməsi lazım olan bir şirkət bir reklam agentliyi ilə əmakdaşlıq edir. Şirkət reklam agentliyinə marka, görüntülər, hədəf seqmentləri haqqında məlumat verir. Reklam agentlikləri istifadəçi ilə ünsiyyət qurmaq üçün vizual, mətn, tərtibat və mövzu yaratmaq üçün fikir və konsepsiyaları çevirir. Müştəridən təsdiq aldıqdan sonra, reklam agentliyinin media satın alma bölməsi tərəfindən edilən sifarişlərə görə reklamlar yayımlanır.
Ticarət sahəsindəki bir mütəxəssisdən müvəffəqiyyətin açarı reklamda nə olduğunu soruşun və çox güman ki, “Ogilvy & Mather Germany”nin baş yaradıcı direktoru Stephan Vogeldən belə bir cavab alacaqsınız: “Heç bir şey yaradıcı reklamdan daha təsirli deyil. Kreativ reklamlar daha yaddaqalan, uzunmüddətli və az media xərcləri ilə işləyir. Ona görə də təcrübəli reklam agentlikləri kreativ reklamlara daha çox üstünlük verirlər.
Bəs yaradıcı reklamlar insanları məhsul almağa ruhlandırmaqda məhsulun xüsusiyyətlərini və ya üstünlüklərini sadəcə kataloqlaşdıran reklamlardan daha təsirli olur? Reklam agentlikləri yaradıcı mesajların daha çox diqqət çəkdiyini və satışa çıxarılan məhsullarla əlaqədar müsbət münasibətlərə səbəb olduğunu tapdı, lakin bu mesajların alış davranışına necə təsir etdiyini göstərən bir dəlil yoxdur. Eynilə yaradıcı mesajlaşmanı faktiki satış gəlirləri ilə əlaqələndirən olduqca az empirik bir araşdırma var.
Gözə çarpan kampaniyalar yaratmaq, prosesin vacib bir hissəsidir. Kampaniyalarınızda markanızı yüksəltmək və müştərilərə cəlb etmək məqsədi yoxdursa, demək olar ki, uğursuz olacaq.
Reklam agentlikləri qlobal rəqamsallaşmadan istifadə edərək reklam sənayesini həm müsbət, həm də mənfi istiqamətdə dəyişdirir. Şirkətlərin potensial tapa biləcəyi platformaların sayı artır, bu platformaların təqdim etdiyi imkanlar daha da müxtəlif olur və bu platformalar sayəsində alınan məlumatlar daha dəqiq və faydalı olur. Mənfi nüans marketoloqlar və istehlakçılar arasında münasibətlərin gərginləşməsidir. Tez-tez şirkətlərin səhv insanlara səhv reklam göstərməsi olur. Bununla birlikdə, uğursuz marketinq kampaniyaları yalnız reklamlarınızı yanlış insanlara göstərməkdən ibarət deyil.
Adidas: Boston Marafonu Email
2017-ci ildə Boston Maratonunda iştirak edən müştərilər, əsas ayaqqabı və idman geyimləri şirkətindən çox zəif mətnli bir məktub aldılar.
Mövzuda sadəcə “Təbrik edirəm, Boston Marafonundan xilas oldunuz!” deyildi.
Hər hansı digər fitness tədbiri kontekstində bu zərərsiz görünə bilər. Əslində, bir çox adam bir hadisəni başa çatdırdıqda bu cür ifadələrdən istifadə edir. Məsələn, bəziləri ilk Crossfit sinifindən xilas olduqlarını söyləyə bilər.
Ancaq bu mesaj üç nəfərin ölümü və 250-dən çox insanın yaralanması ilə nəticələnən 2013-cü il Boston Marafonu bombardmanının ətəyinə göndərildi. Bir çox insanın incidildiyini deməyə ehtiyac yoxdur.
Keçmişdə büdrəyənləri tənqid etmək və mühakimə etmək asandır, amma fantastik marketinq kampaniyası üçün kopyalama və yapışdırmaq üsulunun olmadığı qəbul edilməlidir. Ediləcək bir çox araşdırma və bunun arxasında çox yaradıcı insan gücü var.
Reklam agentlikləri üçün uğurlu marketinq kampaniyası aşağıdakılardan ibarətdir;
Məqsəd və hədəfləri aydınlaşdırın;
Müəyyən bir hədəf auditoriyası;
Diqqəti cəlb edən məzmun;
Optimizasiya üçün nəticələrin monitorinqi.
Alt sətir dərc etmədən, göndərmədən və ya çap etmədən əvvəl kontentinizə diqqətlə nəzərdən keçirin. Mövcud sosial kontekst baxımından kampaniyanıza ciddi baxın. Hər hansı bir kampaniyanı yayımlamadan əvvəl hər zaman savadlı bir ikinci rəy alın!
Xidmətləriniz və məhsullarınız keyfiyyətli ola bilər, amma reklamınız uğursuzdursa, müştərilərinizi tapıb cəlb etmək çətin olacaq. Bu məsələdə “Sharaf Media” reklam agentliyidaim yanınızdadır. Bizə müraciət etməyi unutmayın.