Dijital reklamda influencer seçimi 

SHARAF MEDIA, INFLUENCER MARKETING, DIJITAL REKLAM

Influencer marketinq növbəti illər indikindən daha da çox istifadə olunacaq. Çünki 2020-ci ildən etibarən insanların internet platformalarına olan münasibəti xeyli dəyişdi. Artıq internetsiz bir həyat - təhsil, iş, şəxsi həyat düşünmək mümkün deyil. 7-dən 70-ə hər kəs aktiv şəkildə internetdən, o cümlədən sosial mediadan istifadə edir. Bu zaman onlar küçədə, televiziyada rast gəldikləri reklamların 2-3 qatına sosial mediada rast gəlirlər. O reklamı həyata keçirən qruplardan biri də influencer-lərdir.


Influencer nədir? 

Influencer -lər sahib olduqları platformalar, xüsusən də sosial media kanalları vasitəsilə xidmət və ya məhsul haqqında təcrübələrini bölüşürlər. Bu təcrübələr xidmət və məhsulların qiymətləri, keyfiyyəti, istifadəsi və.s ilə bağlı ola bilər. Üstəlik onlar sadəcə müsbət rəylər deyil, mənfi rəylər də paylaşa bilir. Bu platformalar isə bir-birindən fərqli olur – bloq, InstagramFacebook, Youtube, LinkedIn və.s. Bunların əsasında da şirkətlər Influencer marketinq strategiyalarını hazırlayırlar.

İnfluencer -ləri, əsasən, paylaşım mövzuları üzrə qruplaşdırırlar. Lakin onlar izləyici sayına görə də müxtəlif qruplara bölünürlər:

- Mega-Influencer – İzləyici sayı 1 milyonu keçən influencer -lər Mega –influencer adlanır. Ölkəmizdə bu qrupa aid olan İnfluencer -lərə, əsasən, Instagram sosial şəbəkəsində rast gəlmək olar.

- Makro-Influencer – izləyici sayları 40 min ilə 1 milyon şəxs arasında olan influencer -lər Makro-İnfluencer sayılır. Influencer marketinq üçün ən effektiv auditoriyaya sahib influencer -lər onlardır. Çünki izləyici sayları, əsasən, real və təbii olur. Eyni zamanda, şirkətlərin onları tapıb, əməkdaşlıq etmək ehtimalı daha çoxdur.

- Mikro-Influencer – 1000-40.000 aralığında izləyiciyə sahib olan influencer -lər Mikro-Influencer adlanırlar.

Influencer marketinq üçün digər növ bölgü isə platformalar üzrə aparılır.

Blogerlər:

Bloqlar 5-6 il öncə daha məşhur idi. İndi isə çox az insan bloq oxumağa maraq göstərir. Bu bir az da digər sahələrin inkişafı ilə əlaqədadır. Eyni mövu ilə bağlı video kontentlər insanları yazılı kontentlərdən daha çox cəlb edir. Lakin bloq yaratmaq hələ də öz aktuallığını qoruyur. Xüsusən də şəxsi brendinq üçün bloq yazmaq hələ də istifadə edilən üsullardan biridir.

Youtuber -lar

Ölkəmizdə son illərdə bu sahəyə olan maraq olduqca çoxalıb. Lakin hələ də müəyyən mövzularda, xüsusən də şəxsi inkişaf, təhsil sahəsində olan kontentlərin azlığını müşahidə edirik. Youtuber -lar davamlı olaraq öz üzərlərində işləsələr də hələ ölkəmizdə Youtube izləyici sayı 1 milyonu keçən influencer mövcud deyil.

Sosial media İnfluencer -ləri

Bu qrupa Instagram, Facebook, İnstagram sosial şəbəkələrində olan influencer -lər daxildir. Sosial şəbəkələr arasında isə daha çox Instagram influencer -lər üçün öz qapılarını açıb.

Influencer marketinq haqqında suallarınızı cavablandırmağa çalışdıq. Bütün məsələlərdən agah olub, amma hələ də onlarla necə əməkdaşlıq edəcəyinizi bilmirsinizsə, özünüzü çox yormayın. Bunu “Sharaf Media” reklam agentliyinə həvalə edin.

Əhməd Rəcəbli 19A
Khalili Plaza, Baki
+994 70 621 07 07
+994 70 491 07 05
office@sharafmedia.az
info@sharafmedia.az